niedziela, 24 maja 2020

Temat dnia: Kwiatek dla Mamy.

25.05.2020 r. (PONIEDZIAŁEK)

Temat dnia: Kwiatek dla mamy.

Zabawy ruchowe dla dziecka i mamy 

„Kocham mamę!”  rozmowa na temat relacji dziecka z mamą.
Opowiedz o swojej mamie, o jej wyglądzie i cechach charakteru. Jaka ona jest? Za co ją kochasz?
Możesz dokończyć zdania dotyczące mamy, np.: 

Moja mama jest… 

Moja mama lubi… 
Moja mama nie lubi.… 
Ulubionym kolorem mojej mamy jest… 
Z mamą lubię najbardziej… 
Moja mama jest najlepsza, ponieważ…    
                                    
3 i 4 -latki
"Kwiat z dłoni” –  Dziecko wspólnie z rodzicem odrysowuje dłoń na kartce i wycina ją. Dziecko przelicza swoje palce u jednej i u drugiej dłoni, przelicza palce papierowych dłoni. Nakleja papierowe dłonie na karton, na każdym palcu nakleja kwiat. Dziecko ozdabia kwiaty listkami i kokardką. 

3- latki
Praca z KP2.31 – Dziecko łączy tylko okrągłe koraliki.
4 - latki
 „Ramka dla mamy” – praca z W.50 (4-latki).

                                                                               Muszelki pamiętajcie, że jutro jest Dzień Mamy. Posprzątajcie swój pokój, naradźcie się z pozostałymi członkami rodziny, może wymyślicie dla mamy jeszcze jakąś miłą niespodziankę.
Pozdrawiamy Pani Karolina i Pani Ewa💜💛💙💚

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz